sobota 29. srpna 2020

 

Orchideje vykvetly právě včas

Když jsem 12. srpna přijel do Bozoum, okamžitě jsem šel hledal orchideje, které rostou na mangovníkách poblíž misie. Každý rok v srpnu touto dobou rozkvetou. Mezi větvemi mangovníku - a vlastně kdo ví, proč zrovna jen na mangovníkách? a kdo ví, proč téměř jen tady kolem mise v Bozoum? - zasvítily bílé hvězdy.

Nacházíme se teď uprostřed období dešťů a stav silnic mi to často připomíná, jsou plné kaluží a bláta. Ve středu ráno jsem ukončil karanténu (po svém návratu z Itálie) a odjíždím do Yaloke, města vzdáleného 170 km od Bozoum. Na četnické stanici tam musím vyzvednout dokumenty od auta a zprávu o nehodě. Pokračuji pak do Baora, kde se zastavím v naší komunitě, odpoledne pokračuji do Bouaru, kde zůstávám do druhého dne a absolvuji schůzky s pracovníky Charity. Především jsem tu ale proto, abych se setkal se spolubratry a domluvil různé termíny, které souvisejí s našimi mladými studenty.

Ve čtvrtek večer se v dešti vracím do Bozoum. A orchideje na mě čekají.









 

 






Žádné komentáře:

Okomentovat