čtvrtek 28. března 2024

Na cestě...

 

Caffé in fiore
Fleurs de café


Na cestě...

Život je cesta, postní čas také, stěhování do Bangassou se blíží, stejně jako Velikonoce. V těchto týdnech jsem hodně cestoval po celé diecézi a také jsem jezdil mezi Baorem a Bangui. Pomáhal jsem na stavbě nového kláštera, kterou nově teď už povede někdo jiný. V těchto dnech tu ještě byli Alessio a Manuel, kteří intenzivně pokračovali s instalatérskými a zednickými pracemi. Čas od úterý do pátku jsem strávil s Mgr. Aguirrem, biskupem z Bangassou, řešili jsme různé programy a připravovali obřad biskupského svěcení, který se bude konat v Bangui 9. června. Úterý jsem strávil v Bouaru s biskupem Mirkem a diecézními kněžími, společně jsme prožili jedinečnou oslavu, při které se všichni duchovní shromáždili kolem biskupa, který žehnal svátostné oleje. Byla to pro mě příležitost rozloučit se s diecézí Bouar, kde jsem působil 33 let.

Několik příštích dní strávím v buši, v našich nejodlehlejších vesnicích Yoro, Sinaforo a Bayanga Didi. Tady budeme slavit Velikonoce a asi dvacet lidí přijme křest. A pak... přijde chvíle odjezdu. V úterý po Velikonocích odjedu do Bangui a ve čtvrtek konečně vyrazím do Bangassou. Tyto okolnosti ilustruje i název blogu, který jsem v posledních dnech změnil.

Přeji vám všem šťastné a požehnané Velikonoce. Ať je naší radostí radost z Pána, který za nás dává svůj život a křísí nás k novému životu!

Zde jsou staré a nové názvy blogů:

Czeck: Bozoum v přímém přenosu - Po Bozoum nyní Bangassou v přímém přenosu

Italiano: Bozoum in diretta – dopo Bozoum, Bangassou in diretta

Français: en direct depuis Bozoum – après Bozoum, en direct depuis Bangassou

Deutsch: Live aus Bozoum - Nach Bozoum: Live aus Bangassou

English: News from Bozoum – after Bozoum, news from Bangassou

Espanol: Ao vivo de Bozoum - depois de Bozoum, ao vivo desde Bangassou

Portugues: En vivo desde Bozoum - después de Bozoum, en vivo desde Bangassou

 

 

 

Esami di catechismo a Yoro
Examens de catéchisme à Yoro



Carmel - Bangui

Albero del caffé
l'arbre du café

preparativi per le Palme
Préparatifs des reameaux

Bawi




Caritas Bouar


Messa crismale a Bouar
Messe Chrismale à Bouar

 


Žádné komentáře:

Okomentovat