pátek 21. ledna 2022

Pozitivně

 


 

Pozitivně

Covid je samozřejmě přítomen i ve Středoafrické republice. Díky Bohu tu máme málo nemocných, od února 2020 je evidováno k dnešnímu dni pouze 13 319 potvrzených případů a jen 108 úmrtí. Málo nemocných máme, ale jsou tu.

I já jsem se už několik dní necítil dobře a myslel jsem si, že je to obvyklá malárie. Ale v pondělí 10. ledna jsem rychlotestem zjistil, že jsem pozitivní. Takže: izolace a léčba. Bohu díky byl průběh lehký, do týdne jsem se z toho dostal. V pondělí 17. ledna už jsem měl test negativní.

Ukončení onemocnění mě ale přimělo přehodnotit některé závazky, zejména termín veletrhu v Bozoum. Naplánovali jsme ho původně na 21.–23. ledna, ale tento měsíc jsme to přesunuli na 28.–30. ledna.

V úterý brzy ráno jsem odjel do Bangui na pravidelnou pracovní poradu se zástupci firmy, odpovědné za stavbu nového kláštera.

Práce rychle pokračují a během pár týdnů budou obvodové zdi přízemí pravděpodobně už hotové.

Dnes, ve čtvrtek 20. ledna, jsem se vrátil do Baora, během cesty jsem se zastavil navštívit několik našich škol.



Cantiere del nuovo convento di Bangui
Le chantier du nouveau couvent de Bangui



Dobere




Žádné komentáře:

Okomentovat