čtvrtek 11. listopadu 2021

Mlha a slunce, malárie a stavění

 

 

 
Mlha a slunce, malárie a stavění

Ve Středoafrické republice nám nyní pomalu končí období dešťů a začne období sucha, které potrvá do března nebo dubna. Několik měsíců teď bude pálit slunce, nebudou žádné mraky ani déšť, bude hodně prašno a veliké horko (tedy alespoň přes den).

Minulý týden jsem ulehl s lehčí formou malárie. Tato nemoc sužuje (a to doslova!) miliony lidí. V neděli jsem tedy nemohl odjet na mši do Dobere (55 km), jak jsem plánoval.

Od úterý do čtvrtka jsem už ale byl v Bangui na staveništi nového kláštera. Stavební firma pokračuje budováním základů, včera pracovali dělníci na základových deskách a prostupech. Tyhle výjimečné práce zaměstnávaly denně všechny dělníky až do setmění, což znamená do 18 hodin.

Dnes ráno, ve čtvrtek, jsem vyrazil na cestu zpět jako obvykle brzy ráno. V tomto období bývá vidět za svítání často mlha. Je nesmírně působivé přejet během několika minut a kilometrů z podzimní mlhy do krásného letního slunce.




Lavori al nuovo Convento del Carmel di Bangui
Les travaux dans le nouveau Couvent du Carmel à Bangui






Nebbia
Brouillard

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat