neděle 18. února 2024

Druhý veletrh v Bouaru

 

 

 

 

Druhý veletrh v Bouaru 

Po téměř dvou týdnech práce v Bangui jsem se minulou sobotu 10. února opět vrátil do Bouaru. V Bangui jsem zanechal Marca, instalatéra, který se podílel na velké části realizace instalatérských prací v prvním patře nového kláštera. Do Baora jsem dorazil kolem 11. hodiny, odpoledne jsem se ještě vzchopil a pokračoval do Bouaru, kde se v těchto dnech koná Zemědělský veletrh, který se tu koná už 14 let. I tady je účast veřejnosti veliká, je přítomno hodně družstev, prodává se tu mnoho zemědělských produktů. 

V neděli sloužím mši v Zoungbe, malé vesnici směrem do Bangui. Včera, ve středu, jsme zahájili postní dobu. Je před námi 40 dní, které nás zvou k návratu na cestu k božímu obrácení. Odpoledne jsem odjel do Bawi, kde jsem sloužil mši a uděloval popelec místní komunitě. Šťastný vstup do postní doby!

 









Zoungbe

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat