čtvrtek 22. června 2023

První křty

 

 První křty


Po malárii a střelbě se situace uklidnila, ale velké napětí přetrvává, lidé mají strach a obávají se dalších útoků.


V sobotu ráno, kolem desáté hodiny, jsem se opět vydal na cestu. Mou první zastávkou byla Samba Bougoulou, kde jsem zkoušel zájemce o nedělní křest.


Ve 13 hodin jsem se opět vydal na cestu do Yoro a Bayanga Didi, kam jsem dorazil kolem 15.30. Ve vesnici panuje kolem křtů, které budeme slavit zítra, čilý ruch. Budou se konat v neděli na svátek Božího Těla a zdejší kaple je jediná v regionu, kde je svatostánek.


V neděli ráno se setkávám s katechumeny, kteří procházejí jednotlivé přípravné etapy a s 20 páry, které dnes nechávají pokřtít své děti.


Po několikahodinovém zpovídání jsme oslavili mši svatou, která byla velmi živá a srdečná. Večer kolem 17. hodiny jsem dorazil do Baora.

A v úterý odjíždím do Bangui, kde mám v plánu několik schůzek. Ten samý den přijíždí Giovanni Grossi Bianchi, architekt, který navrhl nový klášter. Zůstane ve Středoafrické republice několik dní, aby sledoval průběh prací. Zítra se společně s ním vracím do Baora, kde budu moci pokračovat ve své pastorační práci a on bude moci na chvíli navštívit i jinou část Afriky než jen hlavní město.


 

In strada per Bayanga Didi
En route pour Bayanga Didi
Battesimi a Bayanga Didi
Baptèmes à Bayanga Didi








La falegnameria di Baoro
La ménuiserie de Baoro




Convento di Bangui




 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat