pátek 7. dubna 2023

Veselé Velikonoce!

 


 

Veselé Velikonoce!

Dnes je Zelený čtvrtek. Jsme v přímém srdci naší víry a naší liturgie: toto jsou posvátné dny Poslední večeře, utrpení, smrti a zmrtvýchvstání Ježíše.

Dnes dopoledne jsem se s více než 100 kněžími z Fossana a Cunea zúčastnil slavení mše se svěcením olejů, která shromažďuje kněze kolem biskupa. Je to jeden z nejsilnějších a nejzřejmějších momentů kněžského bratrství: připomínáme si Ježíše, který ustanovil kněžství, aby zůstal a nadále působil ve světě. Biskup posvěcuje oleje, které se budou používat při křtu, biřmování, kněžském svěcení a pro nemocné. Mše byla sloužena v katedrále Fossano.

Včera, ve středu 5. dubna, jsem byl v Bologni, abych pomohl otci Norbertovi, který opouštěl toto město, aby se více přiblížil svým bratřím. Od včerejška je ve Varazze, v zařízení, kde bude pokračovat v rekonvalescenci a začne rehabilitaci. Je velmi klidný a naše modlitby mu pomáhají a podporují ho.

Pokud jste z ČR a chtěli byste pomoci pokrýt zdravotní náklady Norberta a získat potvrzení o daru, podívejte se prosím na stránku SIRIRI o.p.s.: Mimořádná sbírka (nejen) na nové auto do SAR | Siriri. Děkujeme.

Příští pátek, 14. dubna, odlétám do Středoafrické republiky.

Jsem tady v Itálii již téměř dva měsíce a čas mezi setkáními, konferencemi a dalšími aktivitami rychle utekl.

Mohl jsem mluvit v kostelech, ve školách, v rozhlasových stanicích a na mnoha dalších místech, kde jsem vždy našel mnoho sympatií a pomoci.

V neděli jsem se dokonce zúčastnil volejbalového zápasu mezi týmy Cuneo a Reggio Emilia: výtěžek z prodeje vstupenek bude použit na stavbu domu pro jednu chudou rodinu v Bozoum. (A Cuneův tým dokonce vyhrál!).

Veselé Velikonoce všem: Boží síla je jeho milosrdenství a něha, která vítězí nad každou ranou a každou smrtí. Veselé velikonoce!


Lecco



Cuneo

Cuneo Volley

Lecco


P.Norberto

Messa Crismale per la diocesi di Cuneo-Fossano




Žádné komentáře:

Okomentovat