neděle 27. května 2018

Cuneo, Miláno, Řím, Cuneo, Bangui


Cuneo, Miláno, Řím, Cuneo, Bangui

Tak jsem zas připraven k odjezdu: v úterý se budu vracet do Středoafrické republiky, sice jsem trochu unavený, ale nabitý zážitky solidarity, modlitbami a podporou, kterou mě zahrnulo tolik lidí. Děkuji!
Během těchto týdnů, kdy jsem měl dovolenou, jsem se snažil, jak jen to bylo možné, abych se setkat s co největším počtem lidí a zareagovat na jejich přání, abych k nim přijel vyprávět o životě ve Středoafrické republice. Nemohl jsem přijmout úplně všechna pozvání, ale aspoň "skoro" všechna!
Kniha "Odvahu...!" se prodává skvěle. Prvních 1000 kusů je téměř vyprodáno! Konec týdne jsem trávil v Ligurii, kde jsem se setkal se spolubratry z naší karmelitánské komunity. Byl tam také emeritní biskup z Bouar a mnoho přátel. V sobotu 19. května jsem se účastnil narozeninové oslavy - někteří spolubratři slavili 70 let kněžství, jiní 50 let řeholního života. Byla to krásná příležitost oslavit dar bratrství.
Minulý týden jsem trávil několik večerů vyprávěním o Středoafrické republice v Como, v Cassina Amata a v Miláně. Také jsem na skok odletěl do Říma, kde jsem se ve čtvrtek ráno účastnil živého vysílání na TV2000 (velmi vřelé přivítání!). A "přetrpěl" několik rozhovorů (na RAI 3 a s „Církev v tísni "):



Po návratu z Říma jsem absolvoval s P. Fredericem Trinchero schůzku v Nadaci Minoprio, abychom zjistili, zda s námi mohou spolupracovat, až otevřeme náš Zemědělský institut v Bangui. V úterý odjíždím zpět do Středoafrické republiky. Bylo hezké zažít, vidět a dotýkat se takové spousty projevů sympatií. Beru vás všechny s sebou. Já, který odjíždím, společně s vámi, kteří tu zůstáváte, budeme i nadále spolu dál pokračovat, žít a pracovat, modlit se a konat ve prospěch Bozoum i Středoafrické republiky.
Děkuji!


Arenzano










Fondazione Minoprio





Žádné komentáře:

Okomentovat