pátek 10. července 2020

Středoafrická republika - Itálie


 
Středoafrická republika - Itálie

Počet nemocných s Covid19 neustále roste, a to i ve Středoafrické republice. K dnešnímu dni tu je evidovaných 4 200 nemocných a 52 zemřelých na tuto nemoc. Za církev a za Charitu mohu říct, že se usilovně snažíme mírnit dopady nemoci, jak to jen jde. Právě v těchto dnech jsme obdrželi zásoby zdravotnických pomůcek, jako pomoc z Prahy (děkujeme https://siriri.org/ !), stejně tak dorazilo tisíc roušek (děkujeme Paolo!).

Prožíváme velmi intenzivní dny. V neděli jsme slavili křest 15 starších dětí. Hned v pondělí jsem vyrazil do Bouaru a Baoro. Odtud jsem pokračoval druhý den do Bangui, vyjížděl jsem už ve 4:30 ráno. Celý den jsem pak věnoval schůzích a jednáním.

Cestování po zdejších silnicích vždycky znamená velké dobrodružství, jako například potkáte-li kamion, který uvízl na mostě u Koundé, což je 38 km za Bozoum. Nebo přetížené kamiony, které cestou míjíme: v podstatě odporují zákonům fyziky a mechaniky (stejně jako předpisům o silničním provozu!).

Ve středu jsem odletěl do Itálie, kam jsem dorazil ve čtvrtek ráno, s mezipřistáním v Paříži a v Nice. Jsou to první lety, které jsou vypraveny ze Středoafrické republiky, platí tisíce preventivních opatření.

Nyní jsem v karanténě, jako všichni, kteří přijíždějí do Itálie ze zahraničí. Děkuji Bohu a spolubratrům, protože jsem ubytovaný v Bocca di Magra, což je malý ráj, s úžasným výhledem na moře.

Po karanténě se zúčastním provinční kapitoly a 11. srpna se chystám vrátit do Středoafrické republiky. Bude třeba připravit otevření škol, nový školní rok plánujeme zahájit 1. září.








Paris

Bocca di Magra


Žádné komentáře:

Okomentovat