sobota 14. května 2016

Nultý kilometr





Nultý kilometr
Tento týden se stal malý zázrak, celý týden jsem byl tady doma, v Bozoum, nikam jsem tentokrát neodcestoval!
To se mi už hodně dlouho nepodařilo, tak to byla velká radost! 
V neděli k nám na misii přijelo našich 7 karmelitánských "nováčků". Normálně žijí v blízkosti St. Elia, blízko Bouar, ale teď jsou na týden tady s námi. Je povzbuzující vidět skupinu mladých mužů, kteří se modlí a pracují. Jíst s nimi u společného stolu a užívat si s nimi spoustu legrace!
Tento týden jsem měl také dost času věnovat se farnosti, dokončit zkoušky z katechismus a pokračovat na stavebních pracích kolem přestavby kostela. Práce zdárně postupuje, i když pomalu. Důvodem je jednak moje častá nepřítomnost, ale také absence stavbyvedoucích, geometrů, zedníků, jak jsou Alessio Vada a Enrico Massone... Přesto jsme v pondělí začali na pracích uvnitř kostela a došlo i na demolici části presbytáře. Začali jsme stavět zeď, která bude sousedit se sakristií a bude tvořit zadní stranu presbytáře.
Kopání je ale skoro jako provádět archeologický výzkum! Nacházíme různé kameny, cihly a dokonce i kovové pásky ze starých sudů, které se zřejmě dříve používaly jako výztuž do železobetonu... Parta zedníků, složená z tuctu chlapů, tvrdě pracuje, tak doufám, že za měsíc bychom tuto fázi mohli dokončit. 
Během měsíce by měla dorazit skla pro výrobu vitráží. A také doufám, že by třeba mohli přijet pomoct nějací zedníci nebo dobrovolníci, aby nám pomohli... Neznáte náhodou někoho???




 












Žádné komentáře:

Okomentovat