sobota 30. ledna 2016

Veletrh.2



Veletrh.2
Neděle byla druhým dnem zemědělského veletrhu v Bozoum.
Přítomných 145 družstev i nadále prodávalo... a s dobrými výsledky: obrat v letošním roce vzrostl na 45 000 EUR (v porovnání s 30 000 v loňském roce) !!!
V neděli ráno po slavení dvou mší, jsem vzal některé z návštěvníků na prohlídku rýžových polí v Bozoum.
Odpoledne jsem se vrátit na veletrh. Stánky byly prázdné: všechno zboží bylo vyprodáno!
V 16.00 je čas, kdy se veletrh uzavírá, vyhlašují se výsledky a předávají se ceny nejlepším vystavovatelům a vítězům v soutěži zahrad.
Spousta lidí sledovalo tuto chvíli a radovalo se s vítězi, mnozí z nich si přicházeli převzít ocenění v tanečním rytmu!
V pondělí jsme všechno dali do pořádku a já jsem velmi pyšný na své spolupracovníky: v 10.00 bylo téměř všechno rozebráno a uklizeno!
V pondělí také začal vzdělávací seminář pro padesát lidí, měl by jim pomoci v růstu k sociální soudržnosti a odvaze čelit výzvám míru.
Ve středu a ve čtvrtek jsem v Baoro, 175 km od Bozoum, na setkání se spolubratry karmelitány ohledně ekonomických záležitostí. Analyzujeme účtování každého domu (kláštera) a všech aktivit, které děláme. Snažíme se pomoci co nejvíce lidem a opatrně hospodařit s tím, co nám prozřetelnost svěřila díky pomoci mnoha dobrých lidí.






les medaglie
les medailles

La mamma di Hyppolite, che ha vinto il PRIMO premio per gli orti!
la maman de Hyppolite, qui a gagné le premier prix pour les jardins potagers





Aratro dono del Baramo (Cuneo)

Formazione sulla coesione sociale
Formation sur la Cohésion sociale

Žádné komentáře:

Okomentovat