pondělí 29. prosince 2014

Šťastný nový rok




Šťastný nový rok
Vánoce nekončí 25. prosince, ale slavíme je dále! Děti z Centra pro sirotky Arc en Ciel v Bozoum slavily a to dokonce už dopředu: Tři krále!
V těchto dnech se i nadále setkávám s přáteli, s farnostmi a ve společenstvích. Ve dnech před Vánocemi jsem byl v oblasti Como u Milána, nejprve jsem se setkal se Sdružením přátel pro Středoafrickou republiku, a pak s farnosti z Cassina Amata, kde jsem mohl setkat s těmi, kteří jsou k dispozici a pozorní k lidem v nouzi.
Úterý je dnem, kdy je v Cuneu (IT) trh. Měl jsem radost ze setkání s plukovníkem Lanterim, který mě v srpnu přijal a léčil v polní nemocnici francouzské armády v Bangui. Vrátil se už do Francie a přijel s rodinou do Cunea, aby si prohlédli město.
V sobotu večer jsem slavil eucharistii ve farnosti San Lorenzo v Peveragno. Malá komunita, ale i ta je velmi pozorná a otevřená.
A tak jsme na konci roku.
Co popřát? Mnoho přání... zdraví, práci, klid, mír...
Mír pro Středoafrickou republiku. Mír pro celý svět. Mír v srdcích všech.
A nejdůležitější přání: nechat se osvítit Bohem, který nás miluje k šílenství.
Jak říká sv. Augustin:
A jaká větší Boží milost nám mohla zazářit? Bůh mající jediného Syna učinil svého Syna člověkem, a to proto, aby zas naopak učinil z dětí lidí Boží děti. Hledej zásluhu, příčinu, spravedlnost a uvidíme, jestli najdeš něco jiného než milost.
Šťastný nový rok všem!



Aggiungi didascalia










Žádné komentáře:

Okomentovat