sobota 6. prosince 2014

Cuneo!!!





Cuneo!!!
Po několika dnech v nemocnici jsem byl v pondělí 1. prosince (což je i shodou okolností svátek ve Středoafrické republice) propuštěn a jel jsem na pár dní ke své rodině.
Propustili mě právě včas, abych se odpoledne mohl zúčastnit iniciativy za Mír, která proběhla v reprezentačních prostorách Magistrátu Cuneo. Po rychlé přípravě jsem prezentoval Bozoum, válku a mír...
Ve středu jsem měl setkání se čtyřiceti řeholnicemi svatého Josefa. V rámci odborné přípravy k tématu "světovost", mě požádaly, abych mluvil o Středoafrické republice. Mluvil jsem více než hodinu a půl, je hezké vidět, jak tyto řeholnice vše sledovaly s nadšením a pozorností!
Pátek večer je speciální večer cukrárny Arion (je to historická cukrárna v Cuneu, proslavená díky zákuskům "Cuneesi al Rhum"...). Malé kulturní sdružení, "SALINZUCCA - chuť vědění", zorganizovalo jedno ze svých slavných setkání, aby oficiálně prezentovalo "Traité de Philosophie" (Traktát o filozofii), čerstvě vytištěný. Je to učebnice pro střední školy, kterou napsal před časem Giancarlo Cencio, pro žáky našeho Lycea v Bozoum.
Velmi pěkný večer, ve kterém jsem představil sérii fotografií ze Středoafrické republiky, z Bozoum, z naší práce pro mír (můžete je vidět zde:https://www.dropbox.com/s/0tbmh8x6n4rpaxi/Italia%202014.pptx?dl= 0). Týden rekonvalescence... plný krásných věcí, ve městě Cuneo, které je plné krásných lidí...













Žádné komentáře:

Okomentovat